piątek, 8 czerwca 2012

Prywatna wymianka z Martinką

Nie ma to jak miś Tatty Teddy, który zbliża do siebie ludzi:)
Ostatnio napisałam na blogu o zakładce z serii Me to you i tak właśnie zaczęła się moja znajomość z Martinką. Ona poprosiła o wzorek ( który oczywiście jej wysłałam), a ja podziwiałam jej pracę zaprezentowane na blogu. Zajrzyjcie do Niej naprawdę Warto:). Przeglądając bloga znalazłam przepiękne kartki robione ręcznie przez nią, jak dobrze kojarzę to scrapbooking. Karteczki podbiły moje serce i od razu skierowałam się do Martinki o poradę, jak stworzyć takie kartki. Naszę mailowe rozmowy zmieniły się w prywatną wymianę. Oto co dzisiaj otrzymałam od Martinki
Przepiękne kartki o różnych wzorach
 W koronkach się zakochałam są prześliczne pierwszy raz takie widzę, aż żal je używać. Szkoda tylko że moja pasmanteria nie ma ich w sprzedaży.
 Kwiatuszki, cekiny i prześliczne małe guziki
 Kolorowe wstązki
 Kochana bardzo Ci dziękuję za te wszystkie rzeczy :)

Pozdrawiam wszystkich cieplutko i dziekuję za komentarze pod ostatnim postem:)
Oraz witam Nowych Obserwatorów cieszę się że ich grono ciągle się powiększa.

6 komentarzy:

  1. sliczna wymianka,gratuluje tylu pieknosci...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności i bardzo przydatne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam tutaj do Ciebie ze strony Martinki - bardzo miły kącik tutaj stworzyłaś! Nie będę się rozdrabniać i powiem jedno - tworzysz piekne, staranne prace, wybierasz cudne wzorki. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana zapraszam serdecznie do zabawy, szczegóły na moim blogu ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak widać zamiłowanie do robótek ręcznych zbliża ludzi i pomaga nawiązać nowe znajomości :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...