piątek, 28 stycznia 2011

13. Elf Nimue - odsłona 1

Wczoraj zaczęłam już drugi obrazek zakochanych dzieci, ale jakoś mi wolno szło wyszywanie.
Wiec wyciągnęłam 2 pudła wzorów i poszperałam. I tak oto znalazłam, mój obrazek dla którego chciałam kupić mulinę DMC. I to on miał być pierwszy wyszyty tą muliną. Ale na początku był obrazek "Pocałunek", potem "Zakochane dzieci", aż w końcu wyszyje oto taki obrazek:
Tyle wyszyłam podczas oglądania wczoraj Dr Housa:) . Bardzo polecam ten obrazek do wyszywania. Strasznie szybko się go wyszywa i już po chwili widać efekty. Niestety muszę zamówić jedną mulinkę bo mi zabrakło.Niestety nie powiem na jakiej kanwie wyszywam, bo się nie znam, ale wyszywam 2 nitkami.

Koniec o Elfie, a teraz mały przerywnik, który zrobiłam jakiś czas temu. Potrzebowałam zwykłej ramki, gwoździ, wyszytego klucza, no i......... kluczyków.

I tak się prezentuję wieszak na klucze:)
Pozdrawiam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...