niedziela, 23 stycznia 2011

9. Koniec i początek

Tak oto prezentuje się Maryja. Został maleńki fragment przy oku anioła, przy lewej ręce,
no i dokończyć sianko. Mam nadzieję, ze następny obrazek jaki wystawie to skończony obraz.

A tutaj prezentuję obrazek który dzisiaj zaczęłam. Pewnie niektórzy z Was wiedzą co to jest. Podpowiem, że to jest jeden z czterech z szarej serii. A te obrazki można wyszywać jeszcze w kolorze. Po wyszyciu całego obrazka podejmę decyzję czy po moją igłę pójdą też trzy inne obrazki.  Bardzo szybko i przyjemnie mi się go wyszywa, wiec pewnie jutro pokażę o wiele więcej. 

Jeśli chodzi o moją obronę jeszcze terminu nie znam, bo moja promotor wyjechała za granice i muszę poczekać, aż wróci na ustalenie terminu.
 Pozdrawiam :)


1 komentarz:

  1. Wspanialy obraz :) Bardzo mi sie podoba ,slicznie prezentuje sie na czarnej kanwie .
    Dana

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...