sobota, 15 stycznia 2011

6. Pocałunek i coś jeszcze :)


                       Tak prezentuję się obrazek po dzisiejszych małych przerwach.
Dlatego przerwach bo uczę się do obrony pracy licencjackiej. 
Przestroga dla wszystkich zastanówcie  się przed wyborem promotora.
U mnie w lutym minie rok jak pracę napisałam. I mniej więcej od tamtego 
roku co 2 miesiące termin obrony miałam przenoszony. 
Ale praca już oprawiona i we wtorek mam wiedzieć termin obrony, bo będzie posiedzenie wydziału. Trzymajcie kciuki żeby tym razem doszło do obrony.
Na zdjęciu poniżej moja praca oprawiona i zdjęcie wyszywanego obrazka. 




1 komentarz:

  1. Oj zgdazam się z tobą w zupelności.Moja promotorka cały czas zmienia mi prace, a jak już zmienie treść to nagle ona znowu ja chce zmienić. I też tak już męczę się z pracą rok. Ty chociaż masz ją juz napisaną, a mi ciągle zmienia i zmienia... Też rok juz piszę :)Dokładnie w lutym będzie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...