sobota, 7 maja 2011

39. Dziękuję:)

Trochę mnie nie było, no ale dużo powstawało w tym czasie. Ale wszystkie zdjęcia zapisałam u brata na laptopie teraz czekam aż mi je prześle i zaraz po tym wkleję zdjęcia. 
Na razie chciałabym podziękować niezwykłym osóbkom. Już mówię o kim mówię. 
Razem z Safrin złapałam u Cyber Julki 10000 na Jej liczniku. I jako nagrodę niespodziankę dostałam to:




Cyber Julko jesteś niesamowita. Nawet nie wiesz jak się cieszę. Już breloczek jest przypięty przy portfelu. Trafiłaś idealnie, A jak Ania. kolor czerwony no i moje lubione liczby 7 i 13.Jeszcze raz dziękuję :)

Drugą osobą, której chcę bardzo podziękować jest Lidia. Nie spotkałam do tej pory kobiety o tak wielkim serduszku jak Ona. Lidia robi przepiękną biżuterię. Dostałam biżuterię którą się zachwycałam na jej blogu pozostawiając pod nią komentarz. Szkoda, ze nie widzieliście mojego zdziwienia jak otworzyłam od niej paczuszkę. Zdjęcia nie uchwycą piękna biżuterii. Spójrzcie sami jakie cudeńka.
 Pozdrawiam

PS. Już dostałam zdjęcia misia. Zdjęcia są kiepskiej jakości bo robione aparatem w telefonie. Ale misiu jest uroczy więc muszę go pokazać, oto on:

Pozdrawiam jeszcze raz :)

6 komentarzy:

  1. Piękne niespodziewajki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny breloczek, biżuteria super a misio straszny słodziak :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne prezenciki, a misiaczek naprawdę milusi! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała przyjemność po mojej stronie! Bardzo się cieszę, że breloczek Ci się spodobał! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny ten breloczek mam na niego oko ha ha pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten misiu, one mnie zawsze rozczulają ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...