środa, 27 kwietnia 2011

38. Okładka - kursik

Ostrzegam dzisiejszy post będzie dłuuugi =)

Na specjalna prośbę Mysi zrobiłam kursik robienia okładki. Okładka jest bardzo prosta w wykonaniu, zaraz sami się przekonacie.
1. Potrzebne rzeczy:
  • materiał
  • nożyczki
  • klej albo taśma termo klej 
  • igła, nitka
  • notesik
2.Nie potrafię dobrze tłumaczyć, ale mam nadzieję, że wszytko zrozumiecie. Na początku wycinamy kawałek materiału dwa razy większy od notesu. Na pierwszym zdjęciu pokazany jest materiał złożony na pół.
Materiał układamy tak aby złączenie dwóch końców materiału było na środku tak jak na zdjęciu.

3. Tutaj już według Waszego uznania ja użyłam kleju, ale można nitką, albo taśma( jest rewelacyjna polecam, niestety chwilowo mi się skończyła i nie mogę Wam zademonstrować jej działania. Najpierw sklejamy dwa końce materiału  
Potem na sklejony materiał na środku przyklejamy wstążkę klejem albo taśmą o tak




4. Po sklejeniu kładziemy na materiał notes i składamy materiał tak jak na zdjęciu:
Potem materiał wystający składamy do środka o tak
5. Ja ze względu na to ze nie mam maszyny i nie uczyłam się wykrojów i szycia, zszywam na notesiku wtedy wiem jak bardzo muszę naciągnąć materiał.
W środku na brzegu materiału przyszywam wstążkę.
6. Po zszyciu wszystkich  boków okładka prezentuje się tak

Jeszcze element dekoracyjny

Mam nadzieje ze zrozumieliście kursik.

A teraz chciałam się pochwalić co powstało w czasie świąt, następny obrazek do kolekcji
No i mój magnesik na lodowce

A teraz się pochwale, zapalam 2000 licznik u Asia-Esprit i oto takie wspaniałości od Niej otrzymałam. Śliczny Aniolek wisi na mojej tablicy (kiedyś ja Wam pokaże, jest cala w wyszytych obrazkach)
Śliczne kolczyki o przepięknym kolorze oraz broszkę z filcu zrobiona przez Asię. No i oczywiście serwetki które przydadzą się w mojej nauce w decu (a szczerze mówiąc mam problem w znalezieniu serwetek wiec Asia trafiła idealnie) Asiu bardzo Ci dziękuje =)



12 komentarzy:

  1. Świetny kursik! Wszystko jasno wytłumaczyłaś, więc nikt nie powinien mieć problemu z wykonaniem okładki! Hafcik uroczy! Ale z Ciebie szczęściara! Gratuluję złapania licznika u Esprit! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląda ten notes, kurczę, muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tym notesikiem. Na materiał można jeszcze doszyć coś zrobionego krzyżykami. A hafcik jest śliczniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że paczuszka doszła i prezenty sie podobają :) Ja właśnie też bardzo chętnie wyszyłabym kolejne obrazki z kolekcji, ale nie mogę znaleźć kanwy takiej na której wyszyłam pierwszy... Mam tylko malutki kawałek z którym chodzę po pasmanteriach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę cudny kursik, już nie mogę się doczekać kiedy zrobię sobie taki notes ;o) dziękuję Kochana jesteś wielka i cudowna ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kursik bardzo fajny, a obrazek pięknie wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kursik:))Przesliczne obrazki:))Gratuluje zlapania licznika i slicznych prezentow:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. WItaj! Na szybko napiszę tutaj, że aniołków (bo jest to seria) możesz znaleźć w tym chomiku http://chomikuj.pl/bbzielinska Jeśli będzie jakiś problem, napisz, postaram się wzorek przesłać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kursik! Jak dla mnie tłumaczenie bomba :)
    Dziękuję.
    Hafcik piękny. Bardzo mi się podoba ta seria obrazeczków.
    Gratuluję wygranej. Piękne prezenty :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny blog i inspirujący, chętnie tu zaglądam, piękne hafciki, a i prezenty tez, anielica boska...

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kursik, dziękuję na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...