wtorek, 5 kwietnia 2011

33. Mały mix

Witam, ostatnio, dokładnie 30 marca wygrałam Candy u MonDu. Z pośród 198 osób zostałam wybrana własnie ja. Do dzisiaj jestem w wielkim szoku i pełna radości za tak wyjątkowe wyróżnienie, jakim dla mnie  jest wygrana. Dzisiaj własnie przyszła do mnie przesyłka, rewelacyjnie zapakowana, oj co będę opisywała spójrzcie sami oto zdjęcia:
A w środku:
Jestem zachwycona. Golfiak dla mnie jest arcydziełem. Cieplutki miły w dotyku. Pokłony z mojej strony dla twórczyni:))) To jest moja pierwsza wygrana w życiu:)

No i jeszcze chwale się dyplomem. Odebrałam go dzisiaj:
No to dzisiaj w ręku mam dyplom i zawód animator i menedżer kultury oraz posiadam kwalifikację z specjalności instruktor tańca i teatru amatorskiego. Został mi tylko jeden egzamin z studium pedagogicznego, które własnie kończę. Na dziś to wszystko dziękuję ślicznie wszystkim za komentarze , które dodają mi skrzydeł w do tworzenia nowych rzeczy :)

9 komentarzy:

  1. Gratuluję dyplomu! Dla mnie to już takie stare dzieje :-) Pozdrawiam Cię serdecznie i niech golfiak przyjemnie się nosi.

    Uściski!
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i z wygranej i z dyplomu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łaaaał :D gratuluję raz jeszcze :) śliczny golfik i dyplom też :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Również gratuluję:)
    A tak swoją drogą, to w candy wylosowana byłaś z dość dużej liczby osób. Próbuj grać w totka:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje !!!! tak z wygranej jak i z dyplomu :):) :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję podwójnie!!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...