środa, 6 kwietnia 2011

34. Biscornu

Na początku dziękuję za gratulację.
Tak jak obiecałam pokazuję oprawionego misia:



A teraz chciałam pokazać Wam moje pierwsze biscornu. Jest to Elizabethan Biscornu by Nancy Pederson. Bardzo spodobał się mi haft Blackwork. Oto ono:




Mi się strasznie podoba wzór. 
Dziękuję za propozycję odnośnie programu do obróbki zdjęć. Wszystkie mają bardzo dużo funkcji, po dokładnym przeczytaniu opini na ich temat zdecyduję, którego będę używała.

Odnośnie programów mam pytanie, który z nich może zrobić taką białą ramkę wokół zdjęcia?
Pozdrawiam:)))

9 komentarzy:

  1. Misiu w ramce prześlicznie sie prezentuje,twoje pierwsze biscornu śliczne,ja w swoim dorobku żadnego jeszcze nie mam;odnośnie twojego pytanka to nie pomogę,bo w tym temacie zielona jestem:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne prace :)
    misio absolutnie przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne biscornu! Mam słabość do blackworku i też zamierzam wyhaftować ten wzór! Gimpem możesz taką ramkę wokół zdjęcia zrobić. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Misio wygląda niesamowicie, aż mam ochotę sama go wyhafcić :), a biscornu rewelacja i to pierwsze jakie zrobiłaś!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda przepieknie! To prezent dla kogos? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności znów popełniłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności ! Pozdrawiam Cię ciepło dziekując za Twoje dobre słowo Aniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Misio slodziutki a biscorny piekne:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Blackwork w Twoim wykonaniu prezentuje się świetnie i coraz bardziej mnie kusi. Chyba będę musiała się skusić na ten rodzaj haftu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...