czwartek, 8 marca 2012

Dzień Kobiet

Dziękuję Wam Dziewczyny za komentarze pod ostatnim postem:)

Z okazji Dnia Kobiet życzę Wam spełnienia najskrytszych marzeń i czego Wam dusza i serce podpowiada:) 

A teraz mała no i moja pierwsza praca na lnie.


Dostałam także wyróżnienie od Kasi. Za które Ślicznie dziękuję

Powinnam teraz wybrać 5 osób którym chcę przyznać wyróżnienie, ale  to nie jest możliwe, bo u mnie jest chyba z 15 osób :)  którym chciałabym przyznać te wyróżnienie.




Słodkich snów życzę :)

"Kobiety to mistrzynie ręcznych robótek! 
Nie dość, że po mistrzowsku władają igłą, 
ale potrafią równie zręcznie wtykać szpile."
                                                        Antoni Czechow
 
Kobieta ma tyle siły, że zadziwia mężczyzn...
Dźwiga ciężary losu,rozwiązuje problemy,
jest pełna miłości,radości i mądrości.
Uśmiecha się, gdy chce krzyczeć,
śpiewa, gdy chce się jej płakać,
płacze, gdy się cieszy i śmieje się, gdy się boi.
Jej miłość jest potężna.
Jedyna niesłuszna w Niej rzecz to to, że często zapomina ile jest warta.

15 komentarzy:

  1. Śliczny hafcik. Mnie też kusi len, ale teraz jestem trochę "nieczasowa", więc na razie oglądam i podziwiam. Na maila odpowiemy. Pozdrawiam - Maria

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny hafcik :) Ostatnio strasznie podobają mi się takie proste, jednokolorowe hafty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny hafcik :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafcik wyglda wspaniale i nigdy bym nie powiedziała, że to pierwsza praca na lnie.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo i kolejna osóbka zaczęła swoją przygodę z haftem na lnie - teraz chyba moja kolej hihihi
    fajny ten pinkeep - brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podobają mi się hafty na lnie
    twój jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczny hafcik i to jeszcze na lnie...gratuluje podwojnie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny hafcik,ja jeszcze na lnie nie miałam okazji haftować,lecz niedługo to nastąpi ponieważ dobra duszyczka obdarowała mnie kawałkiem lnu:)Serdecznie raz jeszcze Ci dziękuję!!!
    Gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A pinkeep prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny obrazeczek:))
    Gratuluje wyroznienia:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...