piątek, 15 lutego 2013

Zając - Kursik

Niedawno widziałam fajny kursik na króliczka. Niestety nie znalazłam go ponownie, ale był tak fajny że postanowiłam go odtworzyć i podzielić się kursikiem z Wami. Moje zdjęcia jak zawszę są kiepskie (jeszcze nie nauczyłam się robić dobrych zdjęc) ale mam nadzieję że zrozumiecie co i jak. Oto króliczek:


.Kwadrat robi się z włóczki na drutach. Ja użyłam wykałaczek bo drutów nie miałam, a nie opłacało mi się kupować druty do jednej pracy. Uwaga na drzazgi w wykałaczkach- mogą być też takie plastikowe patyczki do szaszłyków.
1.Wykonujemy cały kwadracik według tego filmiku - filmik instruktażowy
O tak wygląda mój kwadracik, nitki można obciąć. Ja zrobiłam to na samym końcu.

2. Ze względu że mój ścieg miał prześwitujące oczka użyłam filcu aby zakryć dziurki - w oryginale tego nie robią.  Jeśli wasz kwadrat nie ma tych dziur zapraszam do punktu nr. 3

3. Zszywamy nitką tak jak pokazane jest na zdjęciu. Pamiętajcie zostawić dłuższe końce nitki.
4. Układamy kulkę z ocieplinki i wkładamy do naszego trójkąta. Jak na zdjęciu
5. A teraz delikatnie ściągamy oba końca nitki, materiał delikatnie zacznie się marszczyć. 

6. Teraz wypełniamy drugą część króliczka
7. I zszywamy 
8. Robimy oczka nosek i dodajemy jakieś dodatki.
Oto mój króliczek


W internecie są o wiele śliczniejsze zajączki. A teraz czekam na Wasze zajączki
Mam nadzieję, że wszystko dobrze wytłumaczyłam.
Witam nową obserwatorkę :)
Pozdrawiam Iskierka

14 komentarzy:

  1. milusi zajączek
    to ja się pochwalę moimi http://robotkowykacikkasi.blogspot.com/2011/04/zajaczki-z-kwadratu.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana mam dla Ciebie Wyróżnienie :)
    http://www.robutkowadolina.blogspot.com/2013/02/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. O! jaki świetny pomysł na zajączka :) Kursik też ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zajaczek! Dzięki wielkie za kursik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh chyba muszę się jednak nauczyć robić na tych drutach:D Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna i sprytnie zrobiona zabaweczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki zajączek. Zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajączek wyszedł ci bardzo ładny...muszę spróbować, bo fajny i czytelny kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kursik na zajączka super :) na pewno z niego skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki słodziak !
    Ale Wy dziewczyny macie bajeranckie pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajączek śliczny a kursiki takie lubię bardzo.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...