poniedziałek, 21 lutego 2011

20. Male co nie co

Korzystając z chwilki, kiedy to trzeba sprawdzić czy wszystkie programy są sprawne (oczywiście jak na razie są) wrzucam dwa zdjęcia zrobione na szybkiego.  Pierwsze to praca siostry widać coraz bardziej widoczne postacie. A druga praca jest moja to Królisia. Bardzo chciałam mieć takiego królika jak większość z Was dziewczyny szyjecie. Po pierwsze super sprawa szycie takich królików, a szykowanie ubranka jeszcze fajniejsze.  Mam nadzieje ze u mnie w domu oprócz króliczków zawitają tez śliczne aniołki. Ale jak na razie za więcej się nie biorę. Ta Krolisia była szyta ręcznie i bardzo dożo czasu to zajmuje. Wiec muszę rozejrzeć się nad maszyna do szycia. Moze byście coś doradziły odnośnie modelu maszyny.

No i jeszcze jedno zdjecie. Zrobilam jeszcze jedno serduszko. Jeszcze muszę znaleźć jedno serduszko podobnych rozmiarów i można oprawiać.


Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Super ten królik, mi też sie taki marzy, ale na razie nie mam motywacji zeby coś takiego uszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serca przepiękne!!!
    A królisia pełna uroku, gratuluję zacięcia, bo uszyc wszystko w ręku to nie lada sztuka.
    Ja części królika i części ubrania zszywam na maszynie, dopiero potem praca ręczna:) Ale i tak długo się schodzi:) Fakt że szycie takich rzeczy to niezła frajda. (u mnie też powstały ostatnio dwa królisie)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna ta królisia:)
    Dziękuję za udział w moim Candy*)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...