czwartek, 31 marca 2011

31. Misiaczki

Witam, podczas mojej nieobecności, powstają dwa misiaczki. Tak prezentuje się pierwszy na razie musiałam go odłożyć ponieważ zabrakło mi mulinki i czekam na przesyłkę.




Więc gdy jeden misiaczek czeka na mulinki zajęłam się drugim. Jest on w całkiem innej kolorystyce. I juz od dawna bardzo chciałam go wyszyć. A to właśnie on:



Jeszcze nie skończony. Za schemacik Ślicznie dziękuję Kresce.
Przyznaje, ze haftuję się go rewelacyjnie i bardzo szybko. Choć obawiałam się, ze szybko mi się znudzi biorąc pod uwagę bardzo podobne do siebie kolorki. 
Pozdrawiam i życzę miłego dnia:)

8 komentarzy:

  1. Dokładnie na ten sam wzór (tego drugiego misia), mam ostatnio ochotę - już gdzieś tam czeka w kolejce na lepsze czasy (czyt. więcej czasu) ;-)))Piękne te hafciki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogłam się doczekać Twojego kolejnego wpisu!!! Długo Cię nie było... Misiaki są superaśne. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne misie. tego drugiego wzoru jeszcze nie widziałam. mogę się uśmiechnąć?

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne misiaki:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne miśki, a zwłaszcza ten drugi! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te misiaczki :)
    Bardzo lubiętakie ,, pieszczotliwe '' wzorki.
    POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie one urocze. Nigdy nie zrozumiem jak coś takiego zrobić, a zawsze zachwycam się wszelakimi haftowanymi tworami. Śliczności!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...